sobota, 14 września 2013

alfabetem o mnie .

cześć, na wstępie przepraszam za moją nieobecność, ale brak czasu. Jednak nadszedł weekend i trzeba korzystać. Nauki mam bardzo dużo i nie wiem jak to ogarnę, ale dla chcącego nic trudnego ;p . Wracając do tematu posta : ALFABETEM O MNIE , a więc zaczynajmy ! :)

A jak ambitna, stawiam sobie dużo celów, które staram się osiągać bez żadnych komplikacji .
B jak brutalna , alee tylko w myślach, wyobrażam sobie za dużo, zbyt brutalnych rzeczy, jednak w rzeczywistości nie zrobiłabym nigdy nic żadnemu człowiekowi.
C jak czuła, aż za bardzo, troszczę się o ludzi na których mi zależy, cierpliwa (do czasu) .
D jak dzika, haha mrau.
E jak elegancka ? zależy, czasami lubię elegancję, a czasami stawiam na pełen luuz.
F jak fanatyczka, melanży, zakupów i siatkówki <3
G jak gadatliwa, zawsze mam za dużo do powiedzenia, cały czas gadam, ale uwieelbiam to.
H ----------
I jak inteligentna, a tak na marginesie inteligentną osobą nie jest osoba mająca średnią 5,40 , tylko każda normalna nawet ze średnią 3,0 .
J --------
K jak kochana, konkretna.
L jak lubiana, tak mi się wydaje bynajmniej, leniwa, lojalna.
M jak miła, marudna.
N jak naturalna, naiwna.
O jak otwarta na nowe znajomości, odpowiedzialna, optymistycznie nastawiona do życia.
P jak przyjazna, podejrzliwa.
R jak roztrzepana, no ale też rozsądna.
S jak szalona, sprytna, szczera, sprawiedliwa.
T jak towarzyska.
U jak uczciwa, uprzejma, uczuciowa, a przede wszystkim uśmiechnięta ! :)
W jak wesoła, wielkoduszna, wrażliwa, wyrozumiała, wytrwała.
Y -------
Z - zboczona, zwariowana, zdolna.



tak na osłodzenie weekendu :) :) :)
to tyle na dzisiaj mam nadzieję, że podobała wam się notka, życzę wszystkim spokojnej nocy i miłej niedzieli ! dobranoc ! :3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz